Stránka 5 z 6

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: pondělí 19 září 2011, 15:09
od Wáca
chlapi tu všechno řekli, snad už jenom nenechávat beterku přes zimu v motorce pokud nemáš vytápěnou garáž :-) .... +nafoukat pneumatiky namaximální tlak, já ještě dávám motokru na špalek nebo na centrální stojan pokud má aby si odpočinuly pneumatiky a pérování ;-) ......ale mě se to moc netýká, pokud jsou suchý silnice tak jezdim i v zimě :hura:

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: čtvrtek 22 září 2011, 16:41
od andrew.rk
mám otázku poslednú dobu keď štartujem motorku tak chytím sítič a stlačím štartér a keď mi chytí tak po troch-štyroch sekundách mi začne poslednom čase dymiť z jedného výfuku ... pri jazde už nič, len na začiatku .. a neviem čo to je lebo v máji som kúpil motorku a odvtedy mi to nerobilo len teraz poslednej dobe asi tri týždne mi to robí .. help ? :?

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: čtvrtek 22 září 2011, 17:08
od Wáca
a kolik máš najeto na oleji ? jestli se už blíží hranice 3000km tak by to mohlo být tim......někde se to tu už řešilo, že to kouří z jednoho výfuku, ale nevim zkus napsat do vyhledávíní ,, trošku kouří ,,

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: čtvrtek 22 září 2011, 18:06
od galgs
Mne robí to isté, ale vraj to môže byť aj zakarbónovaný jeden zo zvodov, tak neviem...ale už to ani nejako neriešim, skrátka jeden z výfukov je viac čierny :lol:

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: čtvrtek 22 září 2011, 19:01
od andrew.rk
ja tú motorku nepoužívam na cesty, nemám tam ani otáčkomer ani nič, je to odobraté, fotky mám vo fotkách motoriek tu tak sa kuk ak chceš, ja proste vymením raz za sezonu, ja moc nejazdím a po ceste už vôbec, ja to používam skôr na vrchy a také veci .. je tam naliaty repsol synthetico 10w40 aj s filtrom menený v máji a ja skor ju viac zaťažujem na jednotke,dvojke ako na päťke po ceste plný :) ... a neviem už ma to sere keď to zrazu z ničoho nič robí ale len pri sítiči, to ako keby si cuckala olej vtedy, lebo potom už vôbec nie bez sítiča

Wáca píše:a kolik máš najeto na oleji ? jestli se už blíží hranice 3000km tak by to mohlo být tim......někde se to tu už řešilo, že to kouří z jednoho výfuku, ale nevim zkus napsat do vyhledávíní ,, trošku kouří ,,



hej čítal som ale moc som sa nedozvedel .. to isté čo aj viem, tak fakt už si neviem rady či to fakt je tím že je tá motorka studenšia kvoli počasiu či čo .. ale olej musí žrať, každe auto aj motorka žere olej to zase neviem odkial máte že nežere ale nie moc to je jasné ..

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: úterý 04 únor 2014, 17:18
od stepan_enduro
Zdravim, jsem tu novej, novopecenej majitel dominatora. K tématu: dnes jsem startoval po deseti dnech. dal jsem asi pět pokusu a nic. tak jsem přepnul chcípák do polohy off, zastartoval a asi při třetí otáčce přepnul na run. domouš okamžitě zacal vrčet... :_OK:

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: úterý 04 únor 2014, 17:28
od Standa
To byla jen náhoda :-), ověřený postup je s vypustenim benzinu, + mne se osvědčilo navíc před startem zvednout otáčky volnoběhu .

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: úterý 04 únor 2014, 22:13
od stepan_enduro
stand: jo, to je možný :D ...i když je to běžně užívanej způsob startování studenýho motoru kickem...dvakrát prošlápnout bez zapalování a pak až naostro....zkusím příště, jestli teda vydržím delší dobu nevyjet :)

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: středa 05 únor 2014, 02:26
od kozzy
U nakopávaček se prošlapává, aby se do válce dostala směs, než na to hrcneš plnou silou bez šance na úspěch, a je celkem jedno jestli máš nebo nemáš puštěný zapalování.A při úplně studeným startu máš zapalko vypnutý, protože nechceš aby ti náhodou chytil úplně suchej motor, a bez kapky oleje hned naskočil do otáček.
Čerstvej benzín v karburátoru je naprostej základ úspěšnýho startu, po delší odstávce!!! Ale tvoje "žonglování" se chcípákem může taky nést svoje ovoce , v případě že na vině není benzín ale jiskra. Už sem slyšel z několika stran, nezávisle na sobě, že někomu Doncek neházel jiskru , když točil startér. Jakoby na jiskru nezbejvalo dost šťávy. Prej jim to hodilo jiskru jen při první otáčce, a pak někdy ještě po tom, co pustili tlačítko spouštěče, když se ještě motor točil setrvačností. Můj Doncek mockrát naskočil buď hned jak jsem zmáčknul tlačítko, nebo těsně po tom co sem ho pustil. Ale chytal spolehlivě takže sem to nežešil. Údajně v tom dělá bordel senzor a ukazatel bočního stojánku. A pej pomáha nestartovat motorku na stojánku, ale "podržet jí v ruce" nebo si na ní sednout, a stojánek vyklopit až když mašina chytne. Osobní zkušenost s tím nemám ale za pokus, to stojí.
Tvoje metoda, pustit zapalování (tu první jiskru) až když je motor roztočenej, by tak mohla vést k úspěchu, ale bohužel je pro spoustu lidí nepoužitelná, protože většina dominátorů při vypnutém zapalování netočí startérem.
HOWGH.

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: středa 05 únor 2014, 14:07
od stepan_enduro
kozzy: jo, to mi zní velmi pravděpodobně...takže, pokud jde o mazání motoru a sílu jiskry, je startování se chcípákem dost možná poměrně dobrej způsob....čidlem na stojáku můj domík nedisponuje....

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: pondělí 26 květen 2014, 22:13
od simirro
Zdárek, :wink:
Hned ze začátku mě trochu štval studený start na 6-7x i po 1dni (i při novém naplnění plov.komory). Tak jsem pročítal typy a rady k tomuto tématu.
Po různých pokusech jsem zjistil, že hlavní problém při startovaní studeného motoru je v nekvalitní jiskře při vysunutém bočním stojanu. Kdy snímač stojanu + signální žárovka ubírá energii k vytvoření hodně kvalitní jiskry, což jednobuchové při studeném startu potřebují.
Napíši jak startuji studený motor já. Mě to tak spolehlivě funguje a možná to pomůže i některým dalším.
Tak tedy:
Při přijezdu k garáži vypínám benzín, odemknu vrata a zaparkuji. Tzn.,že vyjedu tak polovinu plovákové komory.
Studený start:
    1) pustit benzín a sednout na motorku bez vysunutého bočního stojanu
    2) dát plný sitič, vypnout chcípák, zapnout klíček, krátce protočit startér(tak 3ot.) a vypnout klíček
    3) počkat asi 2s
    4) nechat plný sitič, zapnout chcípák, zapnout klíček a nastartovat (mě chytne hned,2-3ot.)
    5) nastavit sitič na 2-2,5 tisice otáček, může se vysunout boční stojan

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: úterý 27 květen 2014, 12:43
od kajlak
no ja nevim,prijdu k moto,pustim benzin a dam sytic a hned chytne,muze stat i par mesicu a neni problem-odzkouseno,vse je jen o serizeni motoru :D

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: úterý 27 květen 2014, 20:12
od simirro
kajlak:Tak to máš :_OK:. Já si myslím,že by to možná chtělo poštelovat karbec. Ale nechce se mě do toho vrtat,moc tomu nerozumím. A motor si přede jak kočka, reaguje hned na plyn a dá se tím i pěkně brblat ve městě na 2 500ot. Samozřejmě mám novou svíčku i vzduch.filtr. Tak to zatím nechám, pokud to takhle pošlape. :wink:

Re: Startování studeného motoru...

PříspěvekNapsal: úterý 27 květen 2014, 20:16
od kajlak
je to mozny,ja ji mam patym rokem a vse v poho,ted jsem jen koupil po trech letech ir. svicku a fajku a preventivne vymenil a porad jezdim :D

Nestartuje

PříspěvekNapsal: neděle 31 květen 2015, 15:16
od Bocik
Nazdar hoši,
mám sakra problém,který mi tíží už delší dobu :-( Jakmile motorka déle postojí (24hod.) tak nechce chytnou ani za boha!Musím podlejt svíčku a pak si milostivá chytne ,jen to hvizdne.Vyndal jsem karburátor,vyčistil ,ale prostě nic.Mám pocit,jako když tam padne benzín a při startu to nenasaje.Máte někdo prosím s tímto problémem zkušenost?Každá rada dobrá,páč já jsem z toho jalovej......:-(