V létě, a to silně doufám, vyrazím na tříměsíční cestu na východ. Zatím bych to viděl na tři stány, podívat se na mrtvé jezero, nebeské hory a navštívit čingischánovu hrobku. Jenže stroj už má za sebou 70 tisíc km od novoty pod mým velením a možná by chtělo něco vyměnit než vyrazím a možná by se hodilo pár věcí vzít ssebou. Vzhledem k tomu, že pojedu sám budu mít na motorce "hodně" místa; Vzdálenost 16-20 tisíc km, podle toho jak se mě bude chtít daleko dojet; si hodlám vzít pár náhradních dílů a nářadí než obvykle (pneumatiky, 4 klíče na všechno, jedna duše a 3litry oleje). Zatím to téměř vždy stačilo až na ložiska v zadním kole a olej do motoru, ale...
Určitě vyměním: přední i zadní destičky, svíčku, fajvku, ložiska v kolech, brzdovou kapalinu, olej a filtr, olej v předních tlumičích a akumulátor.
Určitě zkontroluji: míru vytahanosti rozvodového řetězu, opotřebení vodítek a napínák rř, tloušťku brzdových kotoučů, opotřebení spojky a vačky, přední tlumiče. Až bude tepleji projedu se na slovensko a změřím spotřebu benzínu i oleje po silnici. Když bude OK tak bych motor asi dále neřešil.
SSebou bych vzal jako náhradní díly: přední a zadní pneu, dvě duše, přední + zadní destičky, kompletní řetězovou sadu, svíčku, filtr oleje, cdi jednotku, zapalovací kablík, regulátor napětí pro alternátor, spojkové obložení včetně pružin, napínák rozvodového řetězu-pružinku a všechna ložiska do kol.
Mám smysl rozebírat a kontrolovat nějak zadní tlumič když funguje ?
Na co byste se ještě podívali a co byste ssebou pro jistotu vzali ?
Díky.