Seřízení směsi paliva

Sem všechny zkušenosti, vylepšení, problémy apod. (motor, pneu, brzdy apod.)

Seřízení směsi paliva

Příspěvekod Jaryn » neděle 03 duben 2016, 19:52

Ahoj, na Domíkovi mám chudou směs, potřeboval bych to poladit, na návod jsem koukal co a jak udělat. Jenom že kdy jsem se do toho chtěl pustit tak jsem nikde nenašel šroubek na štelovaní.. Je to ten na obrázku ? je na něj nějaká pacička a ta mi nedovolí udělat více než necelou jednu otáčku. Mám dominátora rok 89. předem děkuju za rady já už fakt nevím..
1077
Jaryn
 
Příspěvky: 2
Obrázky: 1
Registrován: pondělí 29 únor 2016, 18:45

Re: Seřízení směsi paliva

Příspěvekod Alfik » pondělí 04 duben 2016, 09:14

Jojo,to by měl být on.Akorát je na něm asi nějaké udělátko(nebo též kurvítko)aby se s tím asi líp točilo.Myslím že tam bývá šroubek s drážkou a je k tomu přístup jak k pěnězům.Měl by to být šroubek s jehlou(pokud jsi to neměl vyndané,vidět bude třeba na partsdepot)Seřizování bude tu někde ve foru popsané.
Uživatelský avatar
Alfik
Moderátor
 
Příspěvky: 857
Obrázky: 1
Registrován: úterý 16 září 2008, 13:10
Bydliště: okolí Knína

Re: Seřízení směsi paliva

Příspěvekod Pruduch » čtvrtek 07 duben 2016, 15:19

To tam není proto aby se tím líp točilo, ale naopak aby se tím netočilo víc než tu jednu necelou otáčku. Tyhle "plomby" se tam dávaj jako "ochrana" aby to "nešlo" štelovat a mohlo se to schválit z hlediska emisí. Takže pokud je potřeba točit víc, musí se ta zarážka odstranit. BTW ten šroubek má vliv na směs jen v oblasti volnoběhu a malého otevření plynu. Také má vliv na přechody z volnoběhu a padání otáček zpět na volnoběh (s bohatou směsí se motor dlouho vrací na volnoběžné otáčky, naopak s chudou po prudkým přidáníé chcípne nebo kucká). Pokud je směs chudá v celým rozsahu plynu, tak tohle moc nepomůže.
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27

Re: Seřízení směsi paliva

Příspěvekod rastakvajanasta » čtvrtek 07 duben 2016, 17:06

Je to tak jak píše Průduch.

Jestli neřešíš jen volnoběh a máš celkově chudou směs i v částečným a plným zatížení, tak první co můžeš zkusit - pokud máš KN propustnej filtr, vyhoď ho a dej zpět obyč filtr. Musím přiznat, že já už se z období KN filtrů vyléčil a už bych je nedoporučoval.
Uživatelský avatar
rastakvajanasta
Moderátor
 
Příspěvky: 878
Obrázky: 40
Registrován: sobota 03 listopad 2007, 22:45
Bydliště: Příbramsko

Re: Seřízení směsi paliva

Příspěvekod Jaryn » čtvrtek 14 duben 2016, 20:09

Tak mockrát děkuji za radu :) budu to muset ubrousit a poštelovat, protože přesně jak píše Průduch. Po přidání plynu motorka chcípá ( ventily jsou seštělovaný a svíčka je nová :) ) takže to udělám podle návodu na fóru :)
Jinak filtr je originální, takže tím to nebude :) Snad to pak bude už dobrý :)
Jaryn
 
Příspěvky: 2
Obrázky: 1
Registrován: pondělí 29 únor 2016, 18:45

Re: Seřízení směsi paliva

Příspěvekod Pruduch » pátek 15 duben 2016, 09:20

Ještě pečlivě zkontroluj přírubu/hadici mezi karbcem a hlavou - pokud je prasklá (častá závada a není to obvykle moc vidět), tak je chudá směs a bude se to chovat podobně.
Pruduch
 
Příspěvky: 99
Obrázky: 2
Registrován: pondělí 30 červen 2008, 17:27


Zpět na Vaše postřehy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron