Zdar,
tak se zase po roce peru se serizenim karburace, tu jsem musel kuchnout pac mi protekala. Bohuzel jsem si nezapamatoval pocet otacek na sroubku bohatosti smesi
a ted nemuzu docilit stavu pred rozebranim. Pokud se drzim navodu tak tocenim sroubku ven se z vychozi polohy otacky nezvysuji, resp. o kolik by se mely zvysit pri vysroubovani o 2 otacky? Celkem tedy 5 otacek od vychozi polohy - a tady uz citim slabnouci tlak pruzinky na tom sroubku. Pri sroubovani dovnit citim, ze motor slabne.
Mno a chova se to tak ze volnobeh je dost nestabilni, otacky jdou dolu klasicky pri dobrzdovani motorem a zmacknuti spojky, treba i o 500. A bud to chcipne hned nebo si to jeste parkrat bouchne. Pokud dobrzduji s plynem tak je to vetsinou ok. Pred tou rozborkou si to pri brzdeni motorem kolem 2000ot/m pekne strilelo do vyfuku a ted ani prd. S nicim jinym jsem nic nedelal. Jo a aby toho nebylo malo tak behem tohohle ladeni mi odesla volnobezka behem sekundy. Zadne naznaky, proste tocila a nejednou ne. Obcas si to teda strejchne, ale nastartovani starterem je nadlooouho
.
Karbec nadvakrat komplet rozebrany a profouknuty, membrany ok. Falesny vzduch to podle me nema, prirubu mam lepenou a stahnutou paskou uz pres rok. Vzduchovy filtr se nezasere behem jednoho tydne, benzin mam cerstvy a ruce se mi taky nesplasily.. Fakt uz nevim na co sahnout. Na svici jsem teda nekoukal, ale to proto ze nemam pracky z azbestu
.
Rad privitam jakekoli navrhy..