Taky sem řešil problém s cinkání dekompresoru. Nebo jsem si to alespoň myslel. Zkoušel jsem výměnu pružinky, ale cvrkalo to furt, tak jsem nakonec dekompresor vyndal. Ale v motoru cinká vesele dál
Tudíž mám dvě rady:
1) Ne všechno cinkání, co se ozývá z hlavy musí být nnutně dekompresor. Logicky vzato, pokud by se dekompresor otevíral během jízdy, mělo by dojít k poklesu výkonu motoru. Takže pokud motor tahá dobře, závada se dekompresoru zřejmě netýká.
2) Pokud se rozhodnete dekompresor vyndat, tak se připravte zrovna i na výměnu baterky a vybavte domíka startovacíma kabelama. I když jsem při 1. startování bez dekompresoru podpořil domíka startovacíma kablíkama a nastartovaným autem, měl startér co děla, aby motor při kompresi přehoupnul. Při startování na baterku máte jen několik málo pokusů aby motor naskočil. Každé startování se pak stává dobrodružstvím přinášejícím zdaleka nejvíce adrenalinu z celého výletu, každé chcípnutí motoru rovná se pak sázce do loterie neřkuli hazardu a doporučuji provádět takovéto vylomeniny někde vysoko na kopci